Kiki Crochet

Δωρεαν Εγγραφη στο Youtube!

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Πλεκτη Τσαντα με Πλεξη Διαμαντι (φωτο & βιντεο)

Μπορω να πω οτι ειναι η πιο αγαπημενη μου τσαντα που εχω φτιαξει μεχρι τωρα!! Ειναι απλη, κομψη, κλασικη, ιδιαιτερη (μπορω να γραφω ολη μερα επιθετα για να περιγραφω ποσο μου αρεσει η τσαντα αυτη)!!! Τα υλικα ολα ειναι απο την Μαρια Χατζηβασιλειου και το καταστημα Magenta Arty Workshop και την ευχαριστω πολυ, οχι μονο για τα υλικα που μας στελνει και δοκιμαζουμε, αλλα και για τις πρωτοτυπες ιδεες της για να μας βοηθαει σε καθε τι που θελουμε να φτιαξουμε!!! Στο τσαντακι αυτο υπαρχει μια νεα ιδεα, η οποια ειναι πατεντα της Μαριας, με την εσωτερικη επενδυση απο συνθετικο δερμα την οποια ραβουμε σε πολυ λιγα λεπτα και δεν χρειαζεται ουτε να φοδραρουμε αλλα ουτε και να βαλουμε πλεγμα μεσα απο την τσαντα για να ειναι στητη!!! Επιτελους για πρωτη φορα "φοδραρισα" τσαντα μονη μου (!!!), γιατι ολες τις υπολοιπες μου τις φτιαχνει η πεθερα μου, μια που δεν εχω ιδεα πως να το κανω! Σας παραθετω τα υλικα που θα χρειαστουμε συνολικα, τα στοιχεια της Μαριας, φωτογραφιες απο την τσαντα μας, το πατρον της πλεξης διαμαντι, αλλα και τα δυο βιντεο που θα σας βοηθησουν να το φτιαξετε και μονοι σας!
Καλη επιτυχια!!





Υλικα:
1) Δυο (2) Καρουλια Κορδονι 100% Polyester, 3mm
2) Μια (1) εσωτερικη επενδυση 21εκ. Χ 30εκ.
3) Αλυσιδα
4) Τεσσερα (4) μικρα κρικακια
5) Δυο (2) κρικους γρηγορης απελευθερωσης
6) Δυο (2) μαγνητικα κουμπια
7) Βελονακι 5mm







Το Magenta Arty Workshop θα το βρειτε:
Διευθυνση: Αγ.Τριάδος 8 (πλησιον ΗΣΑΠ), Ν.Ηράκλειο Αττικής
Τηλ:  210 2713145
Ιστοσελιδα: http://www.magenta-workshop.gr/
Σελιδα Facebook: https://www.facebook.com/Magentaartyworkshop/










Μερος 1ο:

Μερος 2ο





3 σχόλια: